Η εξυπηρέτηση πελατών περνά από το Facebook

To Facebook ετοιμάζεται να λανσάρει έτοιμα μηνύματα τα οποία οι εταιρείες θα μπορούν να χρησιμοποιούν ξανά και ξανά, απαντώντας στους πελάτες τους.

 
facebook_graphic_for_econsultancy_post-home-page-postΚάποτε η εξυπηρέτηση πελατών γινόταν είτε μέσω τηλεφώνου, είτε διαπροσωπικά με τον πελάτη να επισκέπτεται την εταιρεία/κατάστημα, είτε μέσω επιστολών. Το τελευταίο σταδιακά αντικαταστάθηκε από τα emails που προσέφεραν αμεσότερα αποτελέσματα όμως και αυτά ήρθε η ώρα να περάσουν στο παρασκήνιο. Το Facebook αποδεικνύεται για ακόμα μια φορά πως παίζει καθοριστικό ρόλο στην καθημερινότητά μας, καθώς ετοιμάζεται να δώσει την ευκαιρία στις εταιρείες να απαντούν ταχύτερα και αποτελεσματικότερα –κατά τις ίδιες- στους πελάτες τους με έτοιμα μηνύματα!

 
Ουσιαστικά πρόκειται για μια καινούρια δυνατότητα η οποία τιτλοφορείται “Saved Replies” και θα απευθύνεται στους κατόχους και τους διαχειριστές εταιρικών σελίδων (pages). Τι θα κάνει ακριβώς; Θα τους επιτρέπει να αποθηκεύουν μηνύματα που έχουν γράψει οι ίδιοι με σκοπό να τα χρησιμοποιήσουν ξανά στο μέλλον, όταν θα έχουν π.χ. παρόμοια συζήτηση με κάποιον πελάτη τους, γλιτώνοντάς τους έτσι πολύτιμο χρόνο. Οι admins θα είναι σε θέση μάλιστα ακόμα και να αναζητούν κάποια απάντηση που θέλουν μεταξύ αυτών που έχουν αποθηκεύσει, κάτι που θα λύσει τα χέρια σε ακόμα περισσότερους εταιρικούς χρήστες του δικτύου.

 
Σε πρώτη φάση το εν λόγω χαρακτηριστικό διατίθεται δοκιμαστικά σε περιορισμένο αριθμό λογαριασμών και μάλιστα, για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία, το Facebook προσφέρει και ορισμένες έτοιμες για χρήση. Επιπρόσθετα δε, οι έτοιμες αυτές απαντήσεις μπορούν να προσωποποιηθούν αφού ο διαχειριστής μπορεί να επιλέξει την προσφώνηση της αρεσκείας του, να εισάγει το όνομα –ή το επώνυμο- που επιθυμεί και γενικώς να δώσει ένα πιο προσωπικό άγγιγμα στο κείμενό του. Αξίζει να σημειωθεί πάντως πως για τις μεγάλες εταιρείες που διαχειρίζονται μεγάλο όγκο μηνυμάτων μέσω Facebook, υπάρχουν πλατφόρμες όπως το Freshdesk και το Zendesk που κάνουν καιρό τώρα αυτήν ακριβώς τη δουλειά. Με τα Saved Replies του Facebook όμως, η δυνατότητα αυτή προσφέρεται πλέον και σε κάθε μικρομεσαία επιχείρηση.

 

 



Δεν υπάρχουν σχόλια

Προσθέστε το δικό σας