120411_instagram_21

Πέντε πράγματα που δεν ξέρατε για το κοινό του Instagram

Ναι, ΟΚ, το Facebook είναι ο «βασιλιάς» των social media, πλην όμως υπάρχουν κι άλλα δίκτυα με μεγάλο και ενδιαφέρον κοινό και το Instagram είναι ένα απ’ αυτά.

logo-instagram«Μια φωτογραφία ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις», λέει το γνωστό ρητό που εκτός από το να μας θυμίζει τη δύναμη της εικόνας, κάνει το ίδιο και για αυτή του Instagram. Έχοντας ξεκινήσει τη λειτουργία του μόλις το 2010, το Instagram αποτελεί το νεότερο μεγάλο social δίκτυο, κάτι βεβαίως που δεν εμπόδισε το Facebook να το εξαγοράσει το 2012 έναντι $1 δισεκατομμυρίου.
Το κοινό του Instagram ωστόσο διαφέρει κατά πολύ απ’ αυτά του Twitter, του Facebook, ακόμα και άλλων δικτύων που έχουν ως βάση τους την εικόνα (βλ. Pinterest, Flickr κλπ). Με 70 και πλέον εκατομμύρια φωτογραφίες να ανεβαίνουν στους σέρβερ της υπηρεσίας σε καθημερινή βάση άλλωστε, αντιλαμβάνεστε ότι υπάρχουν πολλά να αναφέρει κανείς για το πλέον ανερχόμενο δίκτυο στον παγκόσμιο ιστό και επειδή, συν τοις άλλοις, πολλές είναι οι εταιρείες που έχουν να κερδίσουν από ενδεχόμενη παρουσία τους στο Instagram, τι θα λέγατε αν σας δίναμε μερικά ωραιότατα facts σχετικά με τους χρήστες του;

 

 

  • Το 59% των χρηστών της υπηρεσίας είναι ενεργή σε καθημερινό επίπεδο! Το 17% ελέγχει το προφίλ και τον κύκλο του σε εβδομαδιαία βάση ενώ το 23% έχει λιγότερο συχνή επαφή με την υπηρεσία. Με τους 6/10 χρήστες του να… ξημεροβραδιάζονται στα «σοκάκια» του, το Instagram διαθέτει αυτή τη στιγμή ένα εξαιρετικά πιστό κοινό.

 

120411_instagram_21

 

 

  • Οι χρήστες του Instagram είναι μοιρασμένοι ως προς το φύλο τους. Αν και παρεμφερείς υπηρεσίες (βλ. Pinterest) αντιμετώπισαν προβλήματα κατά το παρελθόν αφού το κοινό τους αποτελείτο κατά βάση από γυναίκες και μόνο, το Instagram προσελκύει χρήστες κι απ’ τα δύο φύλα. Συγκεκριμένα οι άνδρες έχουν βραχεία κεφαλή έναντι των γυναικών με ποσοστά 51-49%!

 

 

  • Το ποσοστό χρήσης του Instagram «σκαρφάλωσε» από το 13% του 2012 στο 28% φέτος! Ανάλογη ανάπτυξη έχει να επιδείξει μόνο το Pinterest, την ώρα που τα μεγάλα και εδραιωμένα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, LinkedIn) δείχνουν να διανύουν περίοδο “stall” αφού παρουσιάζουν ελάχιστες διαφορές στη διείσδυσή τους.

 

bii-instagram-user-growth-1

 

 

  • Το κοινό του Instagram είναι παγκόσμιο. Εν αντιθέσει με άλλα δίκτυα που περιστρέφονται γύρω από τις ΗΠΑ, το Instagram έχει παγκόσμια απήχηση με το 70% των χρηστών του να προέρχεται από χώρες εκτός των ΗΠΑ. Σίγουρα εκείνο το 30% που κατέχουν οι τελευταίες δεν είναι αμελητέο αλλά και πάλι, οι ρυθμοί ανάπτυξης του δικτύου υποδηλώνουν ότι στο εγγύς μέλλον αυτό θα μειωθεί –παρ’ ότι οι Αμερικανοί χρήστες θα έχουν αυξηθεί από τα 77,6 εκατ. σήμερα στα 111,6 εκατ. το 2019.

 

 

  • Οι πιθανότητες αγοράς ενός προϊόντος από έναν χρήστη που μόλις το είδε στο Instagram αγγίζουν το εντυπωσιακό ποσοστό του 1,03%, με την κάθε παραγγελία που καταχωρείται μέσω της υπηρεσίας να «παίζει» στα $65. Αν σκεφτείτε το λιτό interface του Instagram και το «καθαρό» προφίλ της υπηρεσίας (έχετε δει π.χ. ποτέ links;), τα στοιχεία είναι εντυπωσιακά και αν μη τι άλλο προδίδουν ένα πολύ ενδιαφέρον trend…

 

 



Δεν υπάρχουν σχόλια

Προσθέστε το δικό σας