Lommel_PedestrianDetection_01-min

Ρομποτικά I.X. αυτοεκπαιδεύονται παίζοντας βιντεογκέιμ

Lommel_PedestrianDetection_01-minΕικονικά περιβάλλοντα τα οποία αναπτύσσονται με εργαλεία βιντεογκέιμ επιστρατεύει η Ford στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, με σκοπό να τελειοποιήσει το λογισμικό που έχει στα σκαριά για οχήματα με ρομποτικό οδηγό.

Όπως συμβαίνει και στα συμβατικά βιντεοπαιχνίδια, στα εικονικά περιβάλλοντα υλοποιούνται διάφορα σενάρια που μπορεί να συναντήσει ένα αυτόνομο όχημα στον δρόμο. Χάρις στην τεχνολογία μηχανικής μάθησης στην οποία είναι βασισμένο το λογισμικό, το software αναλαμβάνει να δοκιμάσει χωρίς καμία παρέμβαση διάφορους τρόπους αντίδρασης του οχήματος σε κάθε τέτοιο σενάριο, με στόχο να καταλήξει στην καλύτερη λύση.

Έτσι, ουσιαστικά αυτοεκπαιδεύεται για να τελειοποιήσει την οδηγική του συμπεριφορά, πριν ενσωματωθεί σε ένα πραγματικό αυτόνομο όχημα που θα ξεκινήσει να κυκλοφορεί στους δρόμους.
Σύμφωνα μάλιστα με τους τεχνικούς της Ford, με αυτό τον τρόπο επιταχύνεται εντυπωσιακά η ταχύτητα βελτίωσης του λογισμικού. Κι αυτό γιατί, αν με τον συμβατικό προγραμματισμό θα χρειάζονταν 10 ημέρες για να αποκτήσει το software μια νέα λειτουργία, τώρα το ίδιο πράγμα γίνεται σε 10 λεπτά.

Οι ερευνητές της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας αναπτύσσουν μία παραλλαγή του λογισμικού που «τρέχει» σε smartphone, την οποία θα δώσουν σε απλούς περαστικούς στον δρόμο, ζητώντας τους να φαντασθούν διάφορες δοκιμασίες και να υποβάλουν σε αυτές το software.

Πριν από λίγες ημέρες, η Ford εξασφάλισε άδεια από τις αρχές της Καλιφόρνια, ώστε από την επόμενη χρονιά να ξεκινήσει τις πιλοτικές δοκιμές πλήρως αυτόνομων οχημάτων στο οδικό δίκτυο της πολιτείας. Επίσης, σύμφωνα με δημοσιεύματα, στην έκθεση CES στο Λας Βέγκας στις αρχές Ιανουαρίου θα ανακοινώσει τη συνεργασία της με την Google, για την ανάπτυξη ρομποτικών οχημάτων που προορίζονται για μία υπηρεσία car-sharing στα πρότυπα της Uber.



Δεν υπάρχουν σχόλια

Προσθέστε το δικό σας